Tuesday, March 1, 2011

kenyang gila ba.alif.ba.ya

bila musim ombak aura perempuan aku datang (kerap berlaku d hujong bulan), mula la selera cam babun mula menjelma.

mahu kiri kanan penuh makanan.
syurga. syurga. syurga.
impian serta cobaan merngcurvykan diri musnah begitu saja.

terok betol! patotlah tak laku laku aku ni.
kurang 5 jam aku mampu menelan atau bahasa kurang sopannya mentekedghoh:-
beberapa ketol donut tajaan big apple, mines shopping mall.
sepinggan nasi goreng ikan masin (kurang hebat) dan
sepinggal grilled chicken chop sumbangan village view, bangi.
air suam 3 mug.

aku masih manusia.
tapi manusia kurang pedoman sket la. (sket ke?)
yang setiba di rumah hanya mampu telentang dan laju laju berdengkor.
tak senonoh!!!!

*terimakaseh kak mai hoi melayan selera aku ini. :P

mohon undur
*cobaanmencoba*

No comments:

Post a Comment

cobalah komen