Sunday, May 2, 2010

gigi itu majlis

CAKAP KEJU~
klik!
chantek gambar nih. latar blakang menarik. lenggok badan turot sama mengancam. tapi...


adoiyai...
mmg tak larat nk tgk. aku maseh lagi ingat nenek aku kata kat ayah aku yg gigi tu adalah majlis. maksudnya adlh sesonggohnya ke mana kta pergi tentu sj itu yg dilihat org.

dan aku, mmg sgtlah terperinci tntg itu. dan ianya menjadi sebahagian kriteria buat bakal suamiku. (kalo kawen la...). dan mmg ia merupakan perkara pertama yg akn ku lihat dari mana mana individu d muka Bumi ini samada aku kenal ataw tidak.

aku tak rasa ianya sebahagian daripada diskriminasi kerna bukankah telah diajar cara menjaga sejak dari kecil lagi? siap Doktor gigi dan misi misi yg cun lagi meletop datang ke sekolah bagi mendemo cara cara menggosok gigi dgn betol. (prasan tak Doktor gigi slalunya kacak dan chantek...? maaf melencong sketika.)

barisan gigi gigiku tidaklah tersuson rapi dan hebat rupanya seperti ini


tapi tak mungkin aku biar ianya bernanah burok dan busok sbb aku sgtlah ske bergambar sambil tersenyom lebar. aku taw alasan tak kukoh. tapi tu menjadi salah satu sbb untok aku teros coba untok menjaga 32 batang gigi gigiku.

mohon undur
*cobaanmencoba*

2 comments:

  1. " dan ianya menjadi sebahagian kriteria buat bakal suamiku."

    ReplyDelete
  2. mr. hafis, sekadar memetik dan melontar kembali kah? perjelaskan~sila.

    ReplyDelete

cobalah komen