Thursday, March 11, 2010

promosi

promosi barangan ~ berduyun datang. darjah ketebalan kantung wang haros diukur.

kurang tebal = kurang habuan
lebih tebal = lebih habuan

entri aku kali ni bukanlah merujuk kepada promosi barangan yg menjadi kegilaan pasangan lelaki dan lelaki juga (saja tak nak merujuk kepada PEREMPUAN secara terangan. ooops!)

▌▌▌
ia adalah berkaitan dengan promosi dalam konteks kerjaya.
aku dipromosi.
haros dibangga. mmg bangga. hidong dan anggota bawah terkembang seketika. (trok gle!)
tapi curiga.
aku? punya byk org tua. eh silap...org berpengalaman, aku yg tak brapa muda nih yg menjadi idaman kalbu si tuan ketua.
(mod*sedikit belagak*ke byk?)

mahu dan tidak mahu
takkan nk memperjudikannya dgn memetik kelopak bunga
ataw bermain chat-chi-loht-aht-aht
ataw juga menjenting syiling ke udara dan menanti jawapan ekor ataw kepala

gile hape???!

aku masih punya agama. punya Tuhan untuk berbicara dan meminta.
petunjuk dariNya yg terutama.
Mak bapak dan ahli keluarga.
juga kawan kawan yg faham jiwa.
pertimbangan sendiri tak jugak aku lupa.

selepas semua lapisan-lapisan diteroka, tak payah lagi nk teka teka.
pasti masa tuh jawapan dah ada. takkan nk biar tuan ketua menanti jawapan tak suda suda.

coba kuatkan diri~weeeee....

+akumasihberlagakni . trokgle+


mohon undur
*cobaanmencoba*

2 comments:

  1. TAHNIAH!
    *dengar tak aku tgh tepuk tangan?*

    beb : aku pun sama macam ko..terimalah sebagai cabaran dan penghargaan..dan juga desakan untuk terus berusaha,komited dan berkaliber...

    ~bangga dengan kita semua~

    ReplyDelete
  2. tak cukop gema lah.
    haha.

    trima kaseh ats dorongan. masih perlu mengumpul ayat ayat dan kata kata dari sekeliling.

    ReplyDelete

cobalah komen