Saturday, May 7, 2011

hari dia hari hari

aku tidak lagi bekerja
menjadi sang pelajar sepanjang masa
duit pon tak banyak mana
ada lah sesen dua
tak lama lagi berlipat ganda
ingin aku lihat nilai yang berjuta
pasti aku coba berusaha

oleh yang demikian, aku jadikan ianya alasan (terok kot!) utk tidak memberi sebarang hadiah yang gah untuk tatapan dan jeritan insan bergelar UMMI. berjilid kisah beliau untuk aku bentangkan. cukuplah sekadar berkata bahawa beliaulah wanita terhebat di abad ini!!!

aku coba gunakan kehebatan dan kekreatifan zaman sekolahku yang lama ku tinggalkan untuk menunjukkan betapa manisnya (sweet) aku.


memula sepahkan meja supaya nampak cam sebok


pastu potong dan tampal serta conteng mana yg patot


conteng habis habisan


dan akhirnya melontarkan apa yang terbuku di hati sanubari :P

biar sekecil kecil barang atau sekadar sepotong ataw sebuah ataw seketul ucapan. yang penting ada ekspresi untuk tunjuk apresiasi. cobalah ya :)


mohon undur
*cobaanmencoba*

No comments:

Post a Comment

cobalah komen